Odpowiedzi

2010-02-24T16:44:56+01:00
Oczywistą sprawą jest, że pomiędzy mężczyzną a kobietą moze istnieć miłość, najprostszym przykładem jest chyba małżeństwo- związek opierający się na zaufaniu i miłości.
Co do przyjaźni to nie wiem czy chodzi Ci o przyjań jako taką czy tylko tą pomiędzy mężczyzną i kobietą.
Ciężko mi również odrzucić jakąkolwiek jej formę, ponieważ przyjaźń może istnieć zarówno pomiędzy "facetami" jak również pomiędzy kobietą a mężczyzną( najprostszy przykład - dorosłe rodzeństwo).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:45:01+01:00
Coraz częściej widzimy ze przyjażń między kobietą a mężczyzną jest niemożliwa. Dzieje się tak dlatego iż gdy między dwoma osobami jest jakaś slina więż, to mimo że często wydaje nam się ze jest to przyjażń, przeradza się ona w miłośc. Kobieta, zarówno jak mężczyzna pragną czegoś więcej niż tylko przyjaźni.
Uważam, więc ze kobięte i męzczyznę najczesciej lączy miłośc. Dzisiejsi męzczyzni nie potraią zrozumiec,a co najwazniesze doradzic kobietom, wlatego tez miedzy nimi nie moze zaistniec przyjazn
2010-02-24T16:46:56+01:00
Moim zdaniem nie ma przyjazni midzy kobieta i meżczyzna, jest tylko miłość.