Odpowiedzi

2010-02-24T16:20:53+01:00
Substrat to jest to co było zanim zaszła reakcja chemiczna (czyli to po lewej stronie strzałki)

produkt to to co otrzymaliśmy po zajściu reakcji chemicznej (czyli to co po prawej ;) )
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T16:21:53+01:00
Substrat reakcji chemicznej to substancje wzięte do reakcji i ulegające przemianom chemicznych.
Produkt reakcji chemicznej - to substancje powstające w wyniku reakcji chemicznej.

liczę na naj nauczycielka nam to dyktowałam; )
30 4 30
2010-02-24T16:22:20+01:00
Substrat to substancje wzięte do doświadczenia
Produkt to substancje otrzymane w reakcji

Licze na naj :)
11 2 11