Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:22:48+01:00
1. przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew ('dam')
2. żaby (w innych wersjach przypuszcza się iż to były gady) ('cfardea')
3. komary ('kinim')
4. muchy ('arow')
5. pomór bydła ('dewer')
6. wrzody ('szchin')
7. grad ('barad')
8. szarańcza ('arbe')
9. ciemność ('choszech')
10. śmierć pierworodnych ('makat bechorot')
46 4 46
2010-02-24T16:26:12+01:00
1.przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
2 żaby
3 komary
4 muchy
5 pomór bydła
6 wrzody
7 grad
8.szarańcza
9.ciemność
10 śmierć pierworodnych
31 4 31