Odpowiedzi

2010-02-24T16:24:29+01:00
Dla wspomnień z mojej młodości...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:26:53+01:00
Moją pierwszą książke chciałabym zadedykować komuś ważnemu. Mojej przyjaciółce z dawnych lat która mnie do tego namówiłą i podnosiła gdy upadałam. Byłą inspiracją tej ksiązki.

,,Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
1 5 1
2010-02-24T16:28:26+01:00
Lata młodości mijają szybko ale na zawsze w pamięci pozostaną mi blisko moi znajomi z dzieciństwa