Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:29:10+01:00
Piotrek zrywał dla magdy maki i chabry.razem zerwal 24 kwiaty.poniewaz magda lubila kkolor niebieski zerwal 3 razy wiecej chabróe niz makow ile zerwal makow a ile chabrów ??

x--------->maki
3x----------->chabry

x+3x=24
4x=24
x=6
3*x=3*6=18

Piotrek zerwał 6 maków i 18 chabrów.
2 4 2
2010-02-24T16:30:17+01:00
24/3=6
6*3=18

maki 18
chabry 6
2 5 2
2010-02-24T16:30:55+01:00
Razem - 24

24:4= 6

maki- 6
chabry- 18
1 5 1