Odpowiedzi

2010-02-24T16:31:47+01:00
Ornitologia to dział nauki zajmujący się ptakami.Ornitolodzy obserwują życie społeczne,trasy lotu ptaka i jego gniazdowanie.Zbierają informacje o danym gatunku ptaka uwzględniająć jego upierzenie,zwyczaje i lęgowisko.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T16:33:38+01:00
Ornitologia to dział zoologii zajmujący się ptakami.
Ornitolodzy zajmują się obserwacją ptaków ,zbieranie informacji na temat gdzie przebywają (np. w jakich krajach żyją i do jakich odlatują na zimę),a także obserwacje na temat trasy ich przelotów, gniazdowanie, życie społeczne
Ornitologia to także zbiór wiadomości i informacji na tematy związane z ptakami, ich lęgowiskami oraz upierzeniem
1 5 1