Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:29:36+01:00
Składniki: PRZEPIS NA GOŁĄBKI
1 szklanka ugotowanego ryżu Riso Gallo Parboiled Danie główne
1 główka białej kapusty
2 łyżki tłuszczu
2 duże cebule
2 ząbki czosnku
45 dag zmielonej chudej wieprzowiny
2 jajka
sól
pieprz
oregano
2 łyżeczki papryki w proszku
45 dag kiszonej kapusty
½ szklanki wywaru z kurczaka
½ szklanki przecieru pomidorowego
2 szklanki kwaśnej śmietany.
Białą kapustę kapustę ugotować. Rozgrzać tłuszcz i zrumienić na nim pokrojoną w kostkę cebulę i czosnek. Do mielonego mięsa dodać ugotowany i ostudzony ryż, surowe jajka, zrumienioną cebulę i czosnek oraz przyprawy: sól, pieprz, oregano i paprykę w proszku. Wszystko wymieszać.

Nadzienie wyłożyć na liście białej kapusty i zawinąć.

Na dnie rondla rozłożyć kiszoną kapustę i położyć na niej gołąbki. Wywar z kurczaka wymieszać z przecierem pomidorowym i polać nim gołąbki.

Całość włożyć do nagrzanego piekarnika. Piec pod przykryciem 90-120 minut w temperaturze 180 °C. Przed podaniem gołąbki można polać śmietaną.
4 4 4
2010-02-24T16:31:58+01:00
Moją ulubioną potrawą są roladki w sosie pomidorowym.

Potrzebna lista zakupów to:
-schab bez kości - ok. 400 g.
-4 plastry szynki.
-6 plastrów żółtego sera.

Schab należy pokroić na 4 plastry,
dobrze rozbić, na każdym położyć plasterek szynki i sera.
Pozwijać w roladki, przekroić na pół. Ułożyć w żaroodpornym naczyniu.

Do tego frytki.! Pyszne..
2010-02-24T16:37:42+01:00
Dyniowy potwór

Składniki: mąka(2szklanki), margaryna(1), jajka(5), woda(pół szklanki), cukier puder(2szklanki), proszek do pieczenia(pół łyzeczki), cukier waniliowy(pół łyzeczki), cynamon(łyżeczka), mleko(półtorej szklanki), dynia(1),

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki oprócz dyni zmiksować bardzo dokładnie.
Dynię przekroić na kilka małych części. Następnie zagotować wodę i włozyć do niej dynie(10min) dodająć 3 łyzki cukru. Dynię wyciagnąć i włożyć to kazdego kawałka masę. Nastepnie włozyć do lodówki aby zastygła.

Dodatki: Aby ładnie wyglądała można na wierzch powkładać orzechy aby wyszła z nich twarz;)

Smacznego!