Odpowiedzi

2009-10-17T14:46:31+02:00
3,6kg = 3600g
miarka - 148g

miesiąc - 30 dni
pranie co 3 dni
czyli w miesiącu - 10 prań
czyli 10 miarek po 148g = 10*148g= 1480g

odp. wystarczy na miesiąc, bo w opakowaniu jest 3,6kg a w miesiącu zużyje się ok. 1,48kg
132 4 132
dziękuję :)
widać, że nie starczy na DWA miesiące, ale trzeba to napisać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T14:47:32+02:00
Opakowanie proszku 3,6 kg = 3600 g.
Jedno pranie 148 g.
3600/148 = 24 prań
miesiąc ma średni 30 dni. Dwa miesiace 60 dni. Pranie co 3 dni tj. 60/3 = 20 razy w ciągu dwóch miesięcy. Proszku wystarczy na 2 miesiące.
122 4 122
dziękuję, to zadanie mam zadane :)
ja też, dziękuje.