Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:37:22+01:00
A) -2x-5x=25-4
-7x=21 |: (-7)
x=-3
b) 7y+y=24+8
8y=32 |:8
y=4
c) -8z+z=-1-5
-7z=-6 |: (-7)
z= 6/7
d) -2m-m=-6-7
-3m=-13 |: (-3)
m=4⅓
e) -5x-2x=-7-6
-7x=-13 |: (-7)
x=1 i 6/7
f) -5t+6t=8-1
t=7
1 5 1
2010-02-24T16:38:40+01:00
A) -2x+4=5x+25
-2x-5x=25-4
-7x=21 /-7
x=-3

b)7y-8=-y+24
8y=24+8
8y=32 /8
y=4

c) -8z+5=-z-1
-8z+z=-1-5
-7z=-6 /-7
z=sześć siódmych

d)-2m+7=m-6
-2m-m=-6-7
-3m=-13 /-3
m=4 i 1/3

e)6-5x=2x-7
-5x-2x=-7-6
-7x=-13 /-7
x=1 i 6/7

f)-5t+1=8-6t
-5t+6t=8-1
t=7
2010-02-24T16:42:31+01:00
A) -2x+4=5x+25
-2x-5x=25-4
-7x=21 /:(-7)
x=-3


b) 7y-8=-y+24
7y+y=24+8
8y=32 /:8
y=4

c) -8z+5=-z-1
-8z+z=-1-5
-7z=-6 /:(-7)
z=6/7

d) -2m+7=m-6
-2m-m=-6-7
-3m=-13/:-3
m=13/3
m= 6 i jedna trzecia


e) 6-5x=2x-7
-5x-2x=-7-6
-7x=-13
x=13/7
x=1 i sześć siódmych


f) -5t+1=8-6t
-5t+6t=8-1
t=7



Pozdrawiam