Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:40:38+01:00
Drodzy Ludożerccy
pisze ten list w imieniu wszystkich ludzi ,i poszkodowanych przez was, i powstrzymaniu od jedzenia nas, ludzi.
nie jedzcie nas, macie dużo jedzenia wokół Ciebie , nie wiecie, ze nas krzywdzicie, nie chciejcie zeby yło nas mniej, ludzi . A wię prosze , zebyśćie nie jedli nie winnych ludzi, nie rozumiem po co wam to .
z powazaniem człowiek,o dobrym sercu.
2010-02-24T16:44:24+01:00
List do ludożerców
Kochani ludożercy
nie patrzcie wilkiem
na człowieka
który pyta o wolne miejce
w przedziale kolejowym

zrozumcie
inni ludzie też mają
dwie nogi i siedzenie

Kochani ludożercy
poczekajcie chwilę
nie depczcie słabszych
nie zgrzytajcie zębami

zrozumcie
ludzi jest dużo będzie jeszcze
więcej wię posuńcie się trochę
ustąpcie [...]

Kochani ludożercy
nie zjadajmy się Dobrze
bo niezmartwychwstaniemy
Naprawdę