Odpowiedzi

2010-02-24T16:40:25+01:00
1.Ziemniaki,kapusta
2.Len,konopia
3.Drzewo różane
4.bukszpan
5.pelargonia
3 4 3
2010-02-24T16:40:35+01:00
1. sałata , pietruszka, rzodkiewka ....
2. len
3. rumianek, pokrzywa
4. róże, lilie
5. różne kwiaty znajdujące się w ogrodach
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:40:51+01:00
1.będących źródłem pożywienia człowieka

Marchew,kapusta,jabłoń

2.będących surowcem do wyrobu odzieży
Bawełna,Len,Konopie,

3.będących surowcem do wyrobu leków

Mięta,Dziurawiec,Dzika Róża
porosty takie jak płucnica islandzka
Niektóre glony dostarczają jodu
grzyby-penicylina


4.hodowanych w parkach i ogrodach
tuje, cyprysiki,narcyz

5.hodowanych w doniczkach
pelargonia, oleander, róża chińska
6 4 6