Odpowiedzi

2010-02-24T16:40:44+01:00
Dawno,dawno temu żyła sobie żaba,która poszła do słonia i powiedziała
-Panie Tadeuszu czemu pan nic nie je
A słoń na to
-A co to panią żabę obchodzi
Żaba rozpłakała się i poszła do domu.
Pan Tadeusz poszedł ją przeprosić i żyli długo i szczęśliwie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:45:11+01:00
Był raz słonik Jumbo, mama słonica Jamajka i tata Jarek. Pewnego dnia nad miastem słoni przeszło tornado. Słonik Jumbo gdzieś zaginął.
- Gdzie on może być?! - lamentowała słonica Jamajka- nie mógł tak po prostu zaginąć!
- Rozdzielmy się. Ja szukam w dżungli, a ty przy wodospadzie - odpowiedział Jarek.
I tak zaczęły się poszukiwania. Szukali cały Boży dzień, ale nie znaleźli.
- A co jeśli on...? - zaczynała histeryzować słonica - a co jeśli...
- cicho! Słyszysz??
- Tak..tak jakby coś tam było! Chodźmy!
Poszli w głąb dżungli, szukali pół godziny i w końcu odnaleźli małego Jumbę. Poszli do domu i już żyli szczęśliwi na zawsze.;)
5 4 5
2010-02-24T19:16:31+01:00
Był raz słonik Jumbo, mama słonica Jamajka i tata Jarek. Pewnego dnia nad miastem słoni przeszło tornado. Słonik Jumbo gdzieś zaginął.
- Gdzie on może być?! - lamentowała słonica Jamajka- nie mógł tak po prostu zaginąć!
- Rozdzielmy się. Ja szukam w dżungli, a ty przy wodospadzie - odpowiedział Jarek.
I tak zaczęły się poszukiwania. Szukali cały Boży dzień, ale nie znaleźli.
- A co jeśli on...? - zaczynała histeryzować słonica - a co jeśli...
- cicho! Słyszysz??
- Tak..tak jakby coś tam było! Chodźmy!
Poszli w głąb dżungli, szukali pół godziny i w końcu odnaleźli małego Jumbę. Poszli do domu i już żyli szczęśliwi na zawsze.;)
1 1 1