Odpowiedzi

2010-02-24T16:40:29+01:00
1.Stolnik odrzuca przyjaźń Soplicy-dowód to podanie czarnej polewki.
2.Soplica codziennie siedzi pod oknem zamku i patrzy na huczne zabawy.
3.Niespodziewany atak Moskali na zamek po uczcie.
4.Soplica nie próbuje uratować stolnika i jego rodziny.
5.Niespodziewana wygrana Stolnika.
6.Soplica zabija stolnika.
7.Gerwazy prześladuje ród Sopliców za tę zbrodnię.

Sam robiłem i liczę na NAJ ! :D :*
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:48:54+01:00
O Jacku Soplicy:
-bezwzględny morderca
-wąsal
-kłótliwy
-łotr
-awanturnik
-zdrajca
O Stolniku Horeszce:
-odważny
-nieomylny
-patriota
-pobożny
-"ojciec Włościan"
2 5 2