PROSIŁBYM O ZROBIENIE AVATARA, W KTÓRYM BĘDĄ:

- Napis "Yellow BoY" <---- Tak jak widzisz :P

- Napis koloru ciemnego( granat, niebieski, czerń)

- Wymiary nie mogą przekraczać

- na dole bądź w ROGU musi się znaleźć napis (niewielki)- ś43 ( bądź s43)

- Tło niech będzie takie:
http://maadzia94.blox.pl/resource/MMS.jpg

- Wymiary mają być 240 x 180, wielkość jak NAJMNIEJSZA!



**********DAJĘ NAJ**********

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:59:10+01:00
Proszę bardzo ;)
Jeżeli chcesz bym coś zmienił napisz pw :)

http://img696.imageshack.us/img696/6223/zadanemmms.jpg
2010-02-24T17:07:50+01:00
Robiłam według instrukcji, mam nadzieję że oto chodziło :)