1.Zapisz 3 kolejne liczby całkowite :
a)następujące po liczbie całkowitej n
b)poprzedzającej liczbę całkowią n
2.zapisz 6 kolejnych liczb całkowitych z którymi najmniejsza jest n-3.
3. liczba naturalna n jest nieparzysta zapisz 3 kolejne liczby :
a) nieparzyste następujące po liczbie n
b) parzyste nastepujące po liczbie n

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:38:27+01:00
1.Zapisz 3 kolejne liczby całkowite :
a)następujące po liczbie całkowitej n
n+1
n+2
n+3
b)poprzedzającej liczbę całkowią n
n-1
n-2
n-3
2.zapisz 6 kolejnych liczb całkowitych z którymi najmniejsza jest n-3.
n-3
n-2
n-1
n
n+1
n+2
3. liczba naturalna n jest nieparzysta zapisz 3 kolejne liczby :
a) nieparzyste następujące po liczbie n
n+2
n+4
n+6
b) parzyste nastepujące po liczbie n
n+1
n+3
n+5
2 5 2
2010-02-24T16:41:02+01:00
1Zapisz 3 kolejne liczby całkowite :
a)n+1, n+2, n+3
b)n-1, n-2, n-3
2.n-3, n-2, n-1, n, n+1, n+2
3. liczba naturalna n jest nieparzysta zapisz 3 kolejne liczby :
a) 2n-1, 2n-3, 2n-5
b) 2n, 2n+2, 2n+4, 2n+6