1 . Napisz cztery pytania , które sprzedawca może zadać klientowi w sklepie .
a. uprzejmie :
b. złośliwie :
c. opryskliwie :
d. zachęcająco :

2. Jesteś sprzedawcą . Odpowiedz na pytania klienta pełnym zdaniem pojedynczym lub złożonym .
- Ile kosztuje chleb ( zdanie pojedyncze ) ....
...
- Dlaczego nie ma świeżego mleka ? ( zdanie złożone ) ....
... , ponieważ ....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:42:41+01:00
1.
a. Co podać?
b. Nie widzisz, śliepy jesteś ?
c. Mam coś jeszce podać?
d. Może jeszcze świeżysz bułeczek, które są w promocji?
2.
Ile kosztuje chleb?
-Chleb kosztuje 1,99.
Dlaczego nie ma świeżego mleka?
- Nie ma świeżego mleka, ponieważ za godzinę będzie dostawa. Wtedy będzie świeże.
Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
2010-02-24T16:47:34+01:00
1.
a) Czy mam zapakować panu bułeczki?
b) Więcej drobnych Pan nie miał?
c) Coś jeszcze?
d)Może chciałby pan skorzystać z niesamowitej promocji?
2.
-Chleb kosztuje dwa złote.
-Nie ma dziś świeżego mleka, ponieważ dostawa nabiału będzie dopiero w czwartek.