Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T16:42:03+01:00
Nazwiska;
Kapeć,Chamski,Knur,Boczek,

Miasta
Wrząca ,Święta
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:43:28+01:00
Podajcie jak najwięcej śmiesznych nazwisk i miast ! ;-)

miasta: Gnojnik, Kopydłowo xDD, Nowe Rumunki, Stolec, Zgon, Sucha Psina, Hujki, Zasutowo
nazwiska: Kiepski, Wątroba, Kwasigroch, Kiełbasa, Burek, Snopek, Wata :)
więcej na http://nazwiska.friko.pl/#200 i http://www.forum.mocny.com/index.php?showtopic=11823
1 3 1