Odpowiedzi

2010-02-24T16:42:59+01:00
A=50m
b=30m
c=180cm=1,8m
V=a*b*c
V=50*30*1,8=2700m³ = 2700000l

Odp. W tym stawie znajduje się 2700m³ wody, czyli 2700 000l.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:45:29+01:00
50 m (500 dm) - długość
30 m (300 dm) - szerokość
180 cm=1,8 m (18 dm) głębokość

V=a*b*c
V= 50m*30m*1,8m=2 700m³

(500 dm*300dm*18dm = 2 700 000 dm³ = 2 700 000 l)

Odp.: W stawie znajduje się 2700 m³ wody (2700000 l).
2010-02-24T16:51:36+01:00
50m=5000cm
30m=3000cm
180cm


pomnoz wszystko przez siebe i masz wynik