Odpowiedzi

2010-02-24T16:42:03+01:00
Według mnie powinnaś narysowac strażaka wyltującego z Kłębu ognia palącego się budynku niosącego małe dziecko>
1 5 1
2010-02-24T16:43:47+01:00
Ja na konkurs rysowałem strażak ratującego kota w bardzo mocny wiatr:D:D:D
Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:44:22+01:00
Ja narysowałabym strażaka pomagającego kobiecie wydostać się z płonącego domu.

Kobieta wyskakuje przez okno, a strażak usiłuje ją złapać, heh, może i trochę śmiesznie to brzmi, ale musisz wyobrazić sobie to wszystko i narysować jak uważasz.

Równie dobrze można narysować zawalony budynek, pełno gruzów i strażaka, który podnosząc jakąś dużą cegłę wydostaje jakiegoś człowieka na wolność xd

btw. Pomysł pana Patryka też jest bardzo dobry :D
1 5 1