Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:46:04+01:00
Wdlatego iż wraz ze zmianą pory roku jeziora zmieniają temperature swej wody bądz tez zamarzają na zime. Dlatego żyją tam zwierzeta tylko zmiennocieplne bo przystosowują swój organizm w zależności od pory roku.
5 4 5
2010-02-24T16:46:53+01:00
Ponieważ w wodzie są bardzo rózne temperatury więc zmiennocieplne przetrzymają każdą temperaturę w przeciwieństwie do stałocieplnych.
5 3 5
2010-02-24T16:51:50+01:00
Ponieważ woda ma różne temperatury i stałocieplnym zwierzętom źle by się żyło (zwierzęta stałocieplne nie są przystosowane do takich warunków)
4 4 4