Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:49:45+01:00
1.telefon komurkowy
2.komputer
3.telewizor
4.lodówka
5.PSP
6.drukarka
7.aparat cyfrowy

bardzo proszę !!!!!

śliczne zdjęcie !!!

:) :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T16:50:03+01:00
1 Wieża Eiffla
2 Tadź Mahal
3 Statua Wolności
4 Opera w Sydney
5 tunel pod kanałem La Manche
6 Wielka Tama w Asuanie
7 ośrodek lotów kosmicznych im. Johna Kennedy’ego

tylko budowle jak coś xD
2010-02-24T17:03:16+01:00
1lampka napędzana na korbkę
2samochód napędzany elektrycznie
3 kubek a na nim okienko do oglądania filmów
4 plan lekcji elektryczny
5 łóżko wodne z telewizorem
6 światło na klaśnięcie
7 włączanie komputera na głos
pozdro szynszyla