Odpowiedzi

2010-02-24T16:47:15+01:00
Udział we mszy św. oznacza dla mnie kontak z Bogiem oraz zryjęcie do siebie Pana Jezusa.
2010-02-24T16:47:36+01:00
Dla mnie jest to ważne przeżycie, gdyż "odwiedzam" Boga, mogę z nim porozmawiać poprzez modlitwę...
Mogę również wyspowiadać się w tedy z grzechów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:55:07+01:00
Dla mnie oznacza to że nie zaniedbuję Pana Boga i Go nie obrażam.
Uczęszczanie w Mszy Świętej jest cudem który możemy ofiarować Panu Bogu..:)