Odpowiedzi

2010-02-24T16:48:15+01:00
Saperka-broń która istniała od 2 wojn światowej służy do szybkiego okopywania się.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:00:04+01:00
W pierwszej wojnie światowej używano wielu nowych broni. Zaczęto produkować czołgi, łodze podwodne, karabiny maszynowe, samoloty i nie wiem, czy można nazwać to bronią ale szyto też nowe mundury, ciemno niebieskie by przeciwnik nie mógł w okopach dojrzeć wroga. Ja jednak opiszę krótko łodzie podwodne. Okręty podwodne podczas II Wojny Światowej przechodziły liczne ewolucje i udoskonalenia, były po prostu wykorzystywane w późniejszym czasie.
Miały zatapiać inne łodze na przykład łodze pasażerskie. Bardzo przydały sie podczas bitew. Z każdej trony można było zaatakować wroga. Z powietrza (samoloty), z wody (okręty podwodne), z lądu (czołg).
1 5 1