Odpowiedzi

2010-02-24T16:52:28+01:00
Nie jest liczbą przeciwną.


2010-02-24T16:53:24+01:00
Czy liczba -2 jest liczbą przeciwną do odwrotności liczby
1 - -2 i 1/1 więc tak nie jest. (odwrotność liczby 1 to 1)
_____________________________________________________________
pierwiastek drugiego stopnia z 2 + pierwiastek trzeciego stopnia z 8.

√2 + ∛8 = √2 + 2 = 2+√2 (≈1,41) ≈ 3,41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:58:09+01:00
Czy liczba -2 jest liczbą przeciwną do odwrotności liczby
1
_______ - liczba
√2 + ∛8

√2+∛8 - odwrotność
1,41+2=3,41

3,41
-3,41 - liczba przeciwna od 3,41

-2≠-3,41

Odp.: Liczba -2 nie jest liczbą przeciwną do odwrotności tej liczby.