Szkoła Podst. klasa 6

Zad 1 .Oblicz w pamięci :
a) 4-11=
-5 - - 12 =
1000 - 9000 =
b)9 -10,5 =
-9,9 - 1,1 =
-0,25 - 1,75 =
c)2 ⅓ - 8 ⅓ =
5 ¼ - 6 =
- 3 ½ - 600 =

Zad 2 .Uzupełnij :
a) 15 - 35 = 15 + .... = ....
-27 - 9 = - 27 + .... = ....
b) 3 ½ - 10 = 3 ½ + .... = ....
-6,25 - 9 = - ,25 + .... = ....
Zad 3 . Zamień na dodawanie i oblicz :
a) - 15 - ( -35 0 = - 15 + 35 = ....
b) - 4 - (-2,1) = ....
c) -111 - (-624) = ....

Zad 3 . Oblicz :
a)17-10 =
17 - (-10) =
-17-10 =
-17-(-10)=
b) -13-15 =
-13 - (-15) =
13 - 15 =
13 - (-15) =

Zad 4 . Uzupełnij :
a) 6 - .... = 9
-4 - ... = 1
b)-7 - ..... = - 10
0-.... = 7
c).....- ( - 6) = -9
.... - (-4) = 0

Zad 5 . Oblicz :
a) 5 - 7 - 13 + 15 - 22 =
b) - 21 + 16 - 3 - 12 + 24 =

Z góry dziękuję za pomoc .

3

Odpowiedzi

2010-02-24T16:50:58+01:00
A)
4-11=-7
-5 - - 12 =7
1000 - 9000 = -8000
b)9 -10,5 = -1.5
-9,9 - 1,1 =11
-0,25 - 1,75 = 2
c)2 ⅓ - 8 ⅓ =6
5 ¼ - 6 =niewiem
- 3 ½ - 600 =niewiem

3 3 3
  • EwQa
  • Rozwiązujący
2010-02-24T16:58:55+01:00
Zad 1 .Oblicz w pamięci :
a) 4-11= (-7)
-5 - - 12 =(-5)+12= 7
1000 - 9000 = (-8000)
b)9 -10,5 = (-1,5)
-9,9 - 1,1 = (-11)
-0,25 - 1,75 = (-2)
c)2 ⅓ - 8 ⅓ = (-6)
5 ¼ - 6 = ¾
- 3 ½ - 600 = (-603½)

Zad 2 .Uzupełnij :
a) 15 - 35 = 15 + (-35) = (-20)
-27 - 9 = (- 27) + (-9) = (-36)
b) 3 ½ - 10 = 3 ½ +(-10) = (-6½)
-6,25 - 9 = - 6,25 + (-9) = (-15.25)

Zad 3 . Oblicz :
a)17-10 = 7
17 - (-10) = 27
-17-10 =(-27)
-17-(-10)= (-7)
b) -13-15 =(-28)
-13 - (-15) = 2
13 - 15 =(-2)
13 - (-15) = 28
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:00:07+01:00
Zad 1 .Oblicz w pamięci :
a) 4-11=-7
-5 - - 12 =7
1000 - 9000 =-8000
b)9 -10,5 =-1,5
-9,9 - 1,1 =-11
-0,25 - 1,75 =-2
c)2 ⅓ - 8 ⅓ =6
5 ¼ - 6 =3/4
- 3 ½ - 600 =596 1/2
Zad 2 .Uzupełnij :

a) 15 - 35 = 15 + 20 =35
-27 - 9 = - 27 + (-9) = -36
b) 3 ½ - 10 = 3 ½ + (-10) = 6 1/2
-6,25 - 9 = - 25 + 9.75 = 15.25
Zad 3 . Zamień na dodawanie i oblicz :
a) - 15 - ( -35 ) = - 15 + 35 = 50
b) - 4 - (-2,1) = 1.9
c) -111 - (-624) =735

Zad 3 . Oblicz :
a)17-10 =7
17 - (-10) =27
-17-10 =-27
-17-(-10)=-7
b) -13-15 =-28
-13 - (-15) =2
13 - 15 =-2
13 - (-15) =28

Zad 4 . Uzupełnij :
a) 6 - (-3) = 9
-4 - (-5) = 1
b)-7 - 3 = - 10
0-(-7) = 7
c)-15 - ( - 6) = -9
-4 - (-4) = 0

Zad 5 . Oblicz :
a) 5 - 7 - 13 + 15 - 22 = 4
b) - 21 + 16 - 3 - 12 + 24 = 4
10 4 10