Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:10:17+01:00
Region:
-centralny(woj. łudzkie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie)
-zachodni (woj. zachodnio-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie, dolnośląskie, opolskie)
-wschodni(woj. warmińsko-mazurskie, podkarpackie, lubelskie, podlaskie, świętokrzyskie)
-Mazowsze(woj.mazowieckie)
-Śląsk(woj.śląskie)

2010-02-24T17:51:15+01:00
Region:
-centralny(woj. łudzkie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie)
-zachodni (woj. zachodnio-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie, dolnośląskie, opolskie)
-wschodni(woj. warmińsko-mazurskie, podkarpackie, lubelskie, podlaskie, świętokrzyskie)
-Mazowsze(woj.mazowieckie)
-Śląsk(woj.śląskie)
1 5 1