Odpowiedzi

2010-02-24T16:54:44+01:00

był wesołym chłopcem i towarzyskim. Łatwo nawiązywła kontakty z ludżmi Był odważny i zazdrosny, był takze bardzo odpowiedzialny,Chłopiec był troskliwy i opiekuńczy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:55:23+01:00
Staś był wysportowany,nieprzeciętnie zdolny,cierpliwy zarozumiały, odważny. Był odpowiedzialny w stosunku do Nel. Staś był troskliwy, miły dla Nel. Można powiedziec, że traktował ją jak siostrę.
1 1 1