Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:57:15+01:00
Uciecha:
*frajda, ubaw, rozradowanie, szczęście, wesołość, wesoły nastrój, gra, rozrywka, zabawa, przyjemność, radość, rozkosz, zadowolenie, frajda, gratka

Sucho:
*wysuszony

Dmuchać:
*dąć, świstać, wiać, zionąć, buchać, wydzielać, ziać

Nochal:
*nos, kinol, narząd węchu
8 2 8
2010-02-24T17:06:22+01:00
Nochal- nos
dmucha- wieje, dmie
sucho- wyschło
uciecha- radość, radocha