Odpowiedzi

2010-02-24T16:54:38+01:00
Wielka Brytania (ang. United Kingdom[5]), Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (ang. United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland) – unitarne państwo wyspiarskie położone w Europie Zachodniej. W skład Wielkiej Brytanii wchodzą: Anglia, Walia i Szkocja położone na wyspie Wielka Brytania, Irlandia Północna leżąca w północnej części wyspy Irlandia. Guernsey, Jersey i Wyspa Man, posiadają odrębny status dependencji Korony brytyjskiej i nie wchodzą w skład Zjednoczonego Królestwa.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:01:10+01:00
Anglia jest państwem wchodzącym do united kindgom<zjesnoczonego królestwa.jej symbolem kwiatowym jest róża a patronem święty jeżystolicąjest londyn znany z pałacu buckimdam oraz z london eye.przez anglię przepływa znana nam zeka tamiza<the tamize>.władze w angli sprawuje królowa elżbieta 2z rodu winsdor.w angli słynne są dwa uniwersytety_cambride oraz oxford.na fladzę andli widnieje czerwony krzyż.natomias chymnem jest God, Save the Queen. w tym kraju płaci się koronami brytyjskimi.
Dzięki za pomoc :)))) I LOVE YOU :)