Odpowiedzi

2010-02-24T16:54:45+01:00
X+x+100+x+100+200=1000
3x=600/:(3)
x=200zł
pierwsza osoba dostała 200 zł
2 3 2
2010-02-24T16:54:54+01:00
1 osoba-200zł
2 osoba-200zł+100zł=300zł
3 osoba-300zł+200zł=500zł

200zł+300zł+500zł=1000zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:55:14+01:00
X+x+100+x+300=1000
3x=600
x=200
200+100=300
300+200=500
odp. Pierwsza osoba dostała 200 zł, druga 300 zł, a trzecia 500 zł
2 5 2