Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:54:07+01:00
Dokonaj wpisu w ,, Książce uwag ,, w rubrykach :
Uwagi pozytywne , czyli pochwały -pomógł koleżance wytłumaczyć zadanie z matematyki, uczestniczył w konkursie
Uwagi negatywne , czyli krytyka - nie słucha nauczyciela, przeszkadza na lekcji
8 2 8
2010-02-24T16:57:35+01:00
Pozytywne, np. ........(tu osoba) pomagał przy przedstawieniu, ............ brał udział w akademii szkolnej, .......... brał udział z w zawodach
negatywne, np. .......... bił się z kolegom na przerwie, .......... zaczął się nieuprzejmie odnosić do nauczyciela, ............ przeklinał w czasie lekcji

20 1 20