Odpowiedzi

2010-02-24T16:58:39+01:00
1. a lub c ale chyba bardziej a
2.w żołądku występuje kwas chlorowodorowy- nazwa zwyczajowa kwas solny
3.1 cząsteczka kwasy fosforowego rozpada się na 3 cząsteczki wodoru i cząsteczkę tlenku fosforu
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T16:59:03+01:00
1.który WODOROTLENEK ma właściwości higroskopijne ?
a. NaOH
2. HCl - kwas solny - chlorowodór
3. H₂PO₄ → 3H₂ + PO₄
1 cząsteczka kwasu (orto)fosforowego (V) rozpada się na 3 cząsteczki wodoru i 1 cząsteczkę tlenku fosforu (V)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T17:01:43+01:00
1. C.
2. Kwas solny, kwas chlorowodorowy, HCL.
3. Jedna cząsteczka kwasu fosforowego dysocjuje na trzy cząsteczki wodoru i na jedną cząsteczkę tlenku fosforu.