Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:57:50+01:00
I am
You are
He,She,It is
We are
You are
They are


I do
You do
He She It does
We
do
You do
They do
1 5 1
2010-02-24T16:58:12+01:00
"be"
I am
You are
He is
She is
It is
We are
You are
They are
do
I do
You do
He does
She does
It does
We do
You do
They do
1 5 1
2010-02-24T16:59:05+01:00
Be
I am
You are
He is
She is
It is
We are
You are
They are

do
I do
You do
He does
She does
It does
We do
You do
They do
1 5 1