Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:08:57+01:00
Higiena w czasie ciąży;
-powinno się myc dość często aby nie dostać jakiejśc choroby wywołanej nie myciem się, bo to może powodować komplikacje itp,
-Można brać kąpiel, ale krótko (około 15 minut) i temperatura wody nie powinna przekraczać 36 stopni Celsjusza,
-Kobiety w ciąży podczas kąpieli powinny używać tylko łagodnych preparatów,
-Dla bezpieczeństwa przyszłych matek należy na dnie wanny położyć matę antypoślizgową,
-Po kąpieli powinny one używać różne kosmetyki,
-Bielizna kobiet w ciąży powinna być z delikatnej bawełny i zmieniana codziennie,
-Zęby należy myć, co najmniej 2-3 razy dziennie po posiłkach,
-Jamę ustną zaleca się płukać letnią wodą z dodatkiem soli, naparu z rumianku lub szałwi,
-nie wolno palic gdyż od tego moga sie rozwinąć pruchnica zębów <pomijając inne straszniejsze choroby> i mogłoby to zaatakować płód,

Nie wiem czy tego jest 15 przykładów, ale mielismy takie samo zadanie w sql, i tylko tyle miałam w zeszycie;p
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T17:09:28+01:00
- dbanie o higiene intymna
- nie wykonywanie ciezkich fizycznych prac
-badania u ginekologa
- zazywanie witamin oraz zdrowej zywnosci
- cwiczenia ,gimnastyka
-obuwie na plaskiej podeszfie
-nie powinno sie odbywac brutalnych stosunkow plciowych
- nie sciskac paskami brzucha
- odziez najlepiej bawelniana ,zwiewna i szeroka
-spanie na boku lub plecach
- nie odbywanie ciezkich i meczacych podrozy
-unikanie wszelkich wstrzasow (np, jazda rowerem po nierownej powierzchni)
-nie przemeczanie sie
-muzyka relaksujaca
-ogolny spokoj i dobre samopoczucie
32 4 32