Popraw tekst wypowiedziany przez obcokrajowca, który od niedawna jest w Polsce ,i zapisz go.
Polska bardzo mi się podobać.Ja lubić zieleń,a tutaj być dużo lasów i jezior.Niestety często padać deszcz.Ostatnio zrobic się tak zimno ,że ja w środku lata wyjąć czapkę i szalik.Wszyscy się pytać o moje zdrowie.Polacy być mili dla cudzodziemców

3

Odpowiedzi

2010-02-24T17:05:41+01:00
Polska bardzo mi się podoba.Lubię zieleń, a tutaj jest dużo lasów i jezior. Niestety, często pada deszcz.Ostatnio zrobiło się tak zimno , że w środku lata wyjąłem czapkę i szalik.Wszyscy się pytają o moje zdrowie. Polacy są mili dla cudzoziemców.

Chyba dobrze. (:
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:06:24+01:00
Polska bardzo mi się podoba. Lubię zieleń, a tutaj jest dużo lasów i jezior. Niestety często pada deszcz. Ostatnio zrobiło się tak zimno, że w środku lata wyjęłem czapkę i szalik. Wszyscy pytają o moje zdrowie. Polacy są bardzo mili dla cudzoziemców.
14 4 14
2010-02-24T17:07:19+01:00
Polska bardzo mi się podoba. Lubię zieleń, a tu jest dużo lasów i jezior. Niestety często pada deszcz. Ostatnio zrobiło się tak zimno, że choć jest środek lata założyłem czapkę i szalik. Wszyscy pytali się o moje zdrowie. Polacy są mili dla cudzoziemców.
6 4 6