Proszę odpowiedzcie mi na te pytania tylko nie z neta!!!
No to tak::
1. Dlaczego miłość w życiu człowieka jest ważna?
2.Wszyscy chcą być zakochani. Jak sądzisz, dlaczego?
3.Czy wyobrażasz sobie życie bez miłości? Uzasadnij swoja odpowiedź.

I jeszcze jak by ktoś mógł mi napisać pracę na temat:
Wyprawa moich marzeń.
Tylko nie za krótkie!!

Daje 30 pkt za oba zadania!!

liczę na waszą pomoc!:):)

2

Odpowiedzi

2010-02-24T17:26:23+01:00
1. Człowiek bez miłości to jak bez ręki ponieważ każdy człowiek chce aby go kochać szanować .
2.Człowiek który nie chce być kochany to ma serce z kamienia . Człowiek jest tak już skonstrułowany że chce żebyu ktoś go kochał ale on też chce innych kochać.
3.Nie ponieważ jestem osobą która kocha innych i chce żeby inni mnie też kochali.


Chciała bym zobaczyć na żywo najpiękniejszy wodospad na świecie. Na zdjęciach wyglądają pięknie ale to nie to samo co na żywo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:27:46+01:00
1. Miłość w życiu człowieka jest ważna gdyż bez miłości człowiek jest niczym. Co z tego że będziesz mieć dużo pieniędzy, kolegów, fajna pracę, duży dom, super auto- kiedy nie będziesz mieć tej drugiej polowy żeby móc z nią to dzielić? Bez miłości człowiek jest niczym...

2. Wszyscy chcą być zakochani - bo to super uczucie! Jak patrzysz na swoja druga połowę, uśmiechasz się na sam dźwięk jej imienia - bezcenne!;)

3. Nie wyobrażam sobie życia bez miłości. Byłoby smutne, puste i bez sensu. Tak szczerze to chybabym nie miała po co wstawać rano z łózka;)

p.s. ale i tak te słowa nie oddadzą tego czym jest miłość;) mówić o miłości to jak...to jak tańczyć o architekturze;)

Wyprawa moich marzeń;

Zawsze chciałam zwiedzić Paryż;) To podobno najlepsze miejcie dla zakochanych na tej ziemi. Zwiedziłabym wieżę Eiffla, kanały, pola elizejskie, poszłabym nad Sekwanę;) Ale nie chciałabym tam jechać sama. Być samotnym w mieście zakochanych? Beznadzieja. Dlatego chciałabym pojechać n moją wyprawę marzeń z ta druga połową. Moglibyśmy jechać do Paryża, Berlina, żelaznej woli, Sandomierza - wszędzie, byleby z nim;)

Mam nadzieję że pomogłam!;)
1 5 1