Aby wzbudzić uczucia :

A) potępienie

......... sprzedawca włożył jej towar do torby.
W domu stwierdziła, że brakuje masła. To dopiero .......

B) podziw
Był to ...... pies. Miał ....... budowę, .......sierść, ...... oczy.
On sam się uważał za ........ dorosłych i ....... dzieci.
Po prostu ........ , a nie pies.

W miejsce kropek wpiszcie opowiednie wyrazy.
Pierwsza osoba dostaje naj.. :)
Dzięki za odp.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:09:15+01:00
A)Skąpy ,oszust
B)wspaniały,smukłą,śliczną ,piękne.kompana ,przytulankę.przyjaciel
1 5 1
2010-02-24T17:09:16+01:00


A) potępienie

niechlujnie sprzedawca włożył jej towar do torby.
W domu stwierdziła, że brakuje masła. To dopiero cwaniak !

B) podziw
Był to piękny pies. Miał idealna budowę, błyszczącą sierść, wspaniałe oczy.
On sam się uważał za przyjaciela dorosłych i maskotkę dzieci.
Po prostu członek rodziny , a nie pies.
1 5 1
2010-02-24T17:25:05+01:00
Chamski sprzedawca włożył jej towar do torby.
W domu stwierdziła, że brakuje masła. To dopiero idiota

B) podziw
Był to .piękny. pies. Miał mocną budowę, lśniącą sierść, słodkie oczy.
On sam się uważał za przyjaciela dorosłych i opiekuna dzieci.
Po prostu członek rodziny, a nie pies.

;)
4 5 4