Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T15:19:57+02:00
A)A-zbiór dzielników liczby 6,B-zbiór dzielników liczby 15
A= { 1,2,3,6} B= { 1,3,5,15}
Tak, mają po 4 elementy
b)A-zbiór dzielników liczby 18,B-zbiór dzielników liczby 30
A={ 1,2,3,6,9,18} B={ 1,2,3,5,6,10,15,30}
Nie, zbiór B ma więcej elementów
c)A-zbiór dzielników liczby 36,B-zbiór dzielników liczby 48
A={ 1,2,3,4,6,9,12,18,36} B= {1,2,3,4,6,8,12,16,24,48}
Nie, zbiór B ma więcej elementów

20 4 20
2009-10-17T15:23:05+02:00
A)dzielniki 6-1,2,3,6 dzielniki 15-1,3,5,15 MAJĄ
b)dzielniki 18-1,2,3,6,9,18 dzielniki 30-1,2,3,5,6,10,15,30 NIE MAJĄ
c) dzielniki 36-1,2,3,4,6,9,18,36 dzielniki 48-1,2,3,4,6,8,16,24,48 NIE MAJĄ
6 4 6