Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:10:44+01:00
A) 28*17-28*15 = 28*(17-15) = 28*2 = 56

b) 134*135-133*135 = 135*(134 - 133) = 135

c) 31*15-62*7 = 31*(15-2*7) = 31

d) 12*13-6*26 = 6*(2*13-26) = 0

e) 13*49-26*27 = 13*(49 - 2*27) = -65

f) 57²-57*55 = 57(57-55) = 114
2010-02-24T17:18:14+01:00
A) 28(17-15) = 28*2 = 56
b) 135(134-133) = 135*1 = 135
c) 31(15-31*7) = 31*(-202) = -6262
d) 13(12-6*13) = 13*(-66) = -858
e) 13(49-13*27) = 13*(-302) = -3926
f)57(57-55) = 57*2 = 114