Uzupełnij zdania.


Około 1% objętości powietrza stanowią ....................................,
w tym głównie ............ Nazwa ......................... świadczy o tym, że są biernie chemiczne. ....................... odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. ................ , jako najlżejszy z ........................... , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu
......................

3

Odpowiedzi

2009-10-17T15:29:28+02:00
Około 1% objętości powietrza stanowią gazy szlachetne,
w tym głównie argon Nazwa szlachetne świadczy o tym, że są biernie chemiczne. Hel odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. .Hel , jako najlżejszy z gazów , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon.
:)
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T15:30:14+02:00
Około 1% objętości powietrza stanowią GAZY SZLACHETNE,
w tym głównie ARGON Nazwa SZLACHETNE świadczy o tym, że są biernie chemiczne. HEL odkryto wcześniej na Słońcu niż na Ziemi. HEL, jako najlżejszy z GAZÓW SZLACHETNYCH , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu NEON
10 4 10
2009-10-17T16:23:26+02:00
GAZY SZLACHETNE,
ARGON
SZLACHETNE
HEL
HEL
GAZÓW SZLACHETNYCH
NEON
3 4 3