Odpowiedzi

2010-02-24T17:07:56+01:00
Zalety:
1. może kupić potrzebne rzeczy
2.możesz zobaczyć coś co ci się kiedyś przyda
wady:
1.możesz dokonać niewłaściwego zakupu
2.możesz wydać za dużo forsy ;d
2010-02-24T17:08:46+01:00
Wady : Tracimy pieniądze.
Chcemy mieć coraz więcej rzeczy.
Zalety: Cieszymy się nową rzeczą
Musimy wybrać kolejną rzecz ktora chcemy kupic xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:10:49+01:00
Zalety:
- dobra rozrywka (szczególnie dla kobiet :P)
- sport rekreacyjny ( podczas chodzenia po sklepach spalamy mnóstwo kalorii)
Wady:
- wydatki, często bezsensowne
- chodzenie po sklepach, gdy nie ma się pieniędzy, to strata czasu
1 5 1