Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:11:13+01:00
UWAGA.!
Serdecznie wszystkich zachęcamy do wstopienia do naszego sklepu.
Oferujemy ze znajdziecie tam nowy okaz lipy. Warto ją dzis zakupic bo tylko u nas jest 20% taniej.
Juz niedłuzo ich pozostało. SPiesz się jak chcesz mieć drzewko na własnosc. ;D
Lipa ma właściwosci lecznicze.wiec moze ci własnie pomóc.
Latem bedziecie sie pod nią schronić przed słonćem i odpocząc w cieniu. !

licze na NAJ
.;**
2010-02-24T17:15:24+01:00
Drodzy ogrodnicy i osoby posiadające ogrody!
Chciałbym / chciałabym zaoferować państwu posadzenie w swoim ogrodzie piękne lipy, które rozświetlą ogrody. Lipy są bardzo znane z tego, że pisało o nich wielu poetów i pisarzy, a także z tego, że wiele miejscowości posiada w nazwie słowo "lipa".
Serdecznie zachęcam do sadzenia tego pięknego drzewa!!