Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:09:35+01:00
1.oblicz wysokość trapezu o polu 20 cm kwadratowych i podstawach 6 cm i 4 cm

P = (a+b)h/2
20 = (6+4)h/2
40 = 10h
h = 4cm

2.oblicz pole rąbu o przekątnych długości 19 i 13 dm!

P = ½ d1 * d2
P = ½ * 19 * 13
P = 123,5 cm²
3 5 3
2010-02-24T17:13:22+01:00
1. P=0.5×h×(a+b)
h= P podzielić przez 0.5×(a+b) a i b to podstawy
h=20:5=4

2. P=0.5×d₁×d₂ d₁ i d₂ to przekątne
P=0.5x19dmx13dm
P=123.5dm²

28 1 28