Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:14:05+01:00
Budowa zewnętrzna:
1) oskrzela
2) łuski
3) ciało pokryte śluzem, zmniejszające tarcie
4) ubarwienie ochronne, obronne, odstraszające
5) płetwy
6) połączenie głowy z tułowiem
7) opływowy kształt ciała
8) brak powiek

Budowa wewnętrzna:
1) produkcja dużej ilości gamet
2) zapłodnienie zewnętrzne
3) zmiennocieplność
4) 1 przedsionek, 1 komora serca, 1 obieg krwi
5) regulacja ciśnienia i soli mineralnych
6) pęcherz pławny
2010-02-24T17:16:30+01:00
-Oskrzela
-płetwy
-wytwarzanie śluzu
-ciało pokryte łuskami
-opływowy kształt ciała
-pęcherz pławny
-samoregulacja ciśnienia i soli mineralnych
-worek wyporowy
-pęcherz pławny
-zmiennocieplność