Odpowiedzi

2010-02-24T17:11:07+01:00
1.jeziora są słodkie, a morza słone
2.morza są większe od jezior
3.Morza są głębsze od jezior
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:11:53+01:00
Jeziora sa slodkowodne
morza maja wieksza powierzchnoe
rozna fauna i flora
2 2 2
2010-02-24T17:14:22+01:00
1.W morzu jest woda słona a w jeziorze słodka
2.Jezioro to zamknięty zbiornik a morze łączy się z oceanami.
3.W jeziorze żyją inne gatunki ryb niż w morzu.
4.No morze jest głębsze niz jezioro.
2 3 2