Zad1.dana liczba a=-5 i b=-9 wpisz wyniki podanych działań
...... ....... ......... ......
a+b a * b a-b a:(-b)

........ ........ ......... .......
b-a (-a)*b a+(-b) (-b):(-a)

zad.2
oblicz
(-2+5)*(-3)=
(4-(-6)):(-2)=
(-13-8):(-3+10)=
(12-18)-(17-(-3))
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻=
10-15
zadania prosze wykonywać według kolejności wykonywania działań ;)


















2

Odpowiedzi

2010-02-24T17:14:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:18:40+01:00
Zad 1
-14 45 4 -0,5

-4 45 -14 1,8
zad 2
-17
1
-3
5,2
1 5 1