Odpowiedzi

2010-02-24T17:15:00+01:00
A)3x=4/9 /:3
x= 4/27

b)2x=1 1/3 /:2
x= 4/6 =2/3

c)1/5 x= 2 3/4 /*5
x=55/4= 13 i 3/4

d)2/3 x= 2 1/7 /* 3/2
x= 45/14 = 3 i 3/14
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:15:57+01:00
A) 3x=4/9
3x=12/27 |:3
x=4/27
b) 2x=1 1/3
2x=4/3 :2
x=2/3
c)1/5x=2 3/4 |*5
x= 13 3/4
d) 2/3x =2 1/7 |*3
2x = 6 3/7
2x= 6 6/14|:2
x= 3 3/14
Jakbyś czegoś nie rozumiał to zapraszam na PW
5 4 5
2010-02-24T17:15:57+01:00
A)3x=4/9 |9
27x=4/27
x= 4/27

b)2x=1 1/3
2x=4/3 |3
6x=4 /6
x=2/3

c)1/5 x= 2 3/4
0,2x=2,75 /0,2
x=13,75

d)2/3 x= 2 1/7 |21
14x=45/14
x=3,2
2 3 2