Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:18:36+01:00
Moim ulubionym programem jest "Mam talent", gdyż moge tam zobaczyc ludzi o różnych talentach."Mam talent" jest to program rozrywkowy. Uwielbiam prowadzących jak i " sędziów". Ludzie tam pokazują swoje ciekawe talenty, podobają mi się. Chciałabym kiedyś w nim wystąpic.
Bardzo podoba mi się ten program i dlatego go wybrałam :)
1 5 1
2010-02-24T17:19:24+01:00
Moim ulubionym programem telewizyjnym jest mam talent.
Ten program leci na TVN o godzinie dwudziestej więc w tej chwili nie leci żaden fajniejszy program.
W tym programie można zobaczyć największy talent polski i kto zgarnie nagrodę pieniężną.

Jest to fajny program.
Bardzo chciałbym w nim kiedyś wystąpić.
2010-02-24T17:21:01+01:00
Moim ulubionym programem jest Mam Talent. Lubię go ponieważ, zawsze oglądając go mogę się pośmiać. Lubie oglądać jak inni ludzie robią przedziwne rzeczy. Zawsze mogę tez nauczyć się jakiejś sztuczki, tańca lub czegoś innego. Chociaż czasami ludzie przychodzą z czymś byle jakim. Gdybym miała okazję na pewno bym wystąpiła.