Odpowiedzi

2010-02-24T17:24:04+01:00
0,3*22,40=6,72

x*13,44=6,72
13,44x=6,72|:13,44
x=0,50

Krystyna mogłaby kupić pół kilo kiełbasy
2010-02-24T17:26:40+01:00
22,4*0,3=6,72
13,44/6,72=2

odp. mogła by kupić 2 kilogramy kiełbasy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:30:35+01:00
Ty jestesi w piątej klasie ia terz tylko my iurz robilisimy to zadanie Odp. krystian mógł kupici 0,5 kiełbasy za tę samą cene


. ta kropka znaczy razy


22,40 . 0,30=6,72
6,72 : 13,44 i ci wyjdzie 2 ale policz
1 5 1