Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T15:40:03+02:00
Jana Pawła II nazywamy papieżem wolności, ponieważ najważniejszą rolę w Jego filozofii pełniła wolność. Papież był człowiek , kóry bardzo cenił prawa ludzkie jak i wolność i swobodę społeczeństwa .Był jednym z głównych ludzi, którzy wspierali "Solidarność". Potwierdzenia tego,że papież cenił wolność ludzi możemy znaleźć w wypowiedzi O.Krąpca który powiedział : "Ojciec Święty wszędzie gdzie przebywał z pielgrzymką zwracał się do człowieka akcentował potrzebę poszanowania jego niezbywalnych praw godności osoby ludzkiej".
Jan Paweł II zawsze powiadał, że wolna miłość nie jest ani wolna ani nie jest miłością.Jan Paweł II podczas swojego pontyfikatu apelował do ludzi o zaprzestanie walk i bitew.Bolały go rzeźnie na bałkanach i wojny w starej Jugosławi oraz około 40 konfliktów burzących Afrykę. Po stracie Ojca Świętego ubolwają do dziś terroryści z Hamasu i rządy Izraela . Ojciec Święty zawsze cenił wolność, dobroć.
To był jedyny taki człowiek,który mógł zjednoczyć nas wszystkich...
1 5 1
2009-10-17T15:43:16+02:00
"Jan Paweł II - Papież Wolności". "Wolność to wielka wartość, z której Polacy nigdy nie zrezygnowali. Trudne były dla nas zwłaszcza dwa minione wieki. Traciliśmy wolność polityczną i ponownie ją odzyskiwaliśmy. Polska znikała z mapy
Europy i ponownie stawała się suwerennym państwem"
2009-10-17T16:13:15+02:00
Ponieważ gdy była solidarność w polsce papierz był także wolny